2011. április 7., csütörtök

A Zsákutca foltján túl....

Hi all!!

Előszónak egy kis infó: GRATULÁLUNK Hiraoka-nak, aki győztes lett a vaterán, és elvitte Hugit, a szív medált! Várom hogy megkaphassa :3


Az én kis szentélyem, a MŰHELY!
Jah...és nem is Steampunk a "szenvedésem" neve, hanem Clockpunk, mert csak óra alkatrészekből állok XD


Hát nem tegnap írtam az utolsó bejegyzést, de azóta kábé annyi is történt.
Tűkön ülve vártam, hogy megvehessem az én édes-nemes forrasztó állomásomat, hogy utána határ a csillagos ég legyen.
De della nem volt, így csak várás lett belőle, de elékezett a nap végül. Nem volt épp uzsonna pénz, de drága sem volt....vagyis...ahhoz képest hogy az ablakon ment ki...
Ugyanis kipróbáltam :/ És isten cucc, nagyon fasza ez a Fahrenheit 28020as páka és állomás, 0,5 ón, meg még egy 3. kéz is mellé, de..... Lényeg, hogy NEM, nem tudom a dolgokat forrasztással megoldani, egy kötés nagyon nagyon sok idő mire elkészül, mert mire felhevülnek a pákától a kívánt felületek, és acéllal dolgozom, egyszerűen azon meg nem marad meg.... :/  tökéletes zsákutca, hihetetlen csalódás :/ Vagy én rontottam el valamit nagyon? Na mindegy..

Ekkor kezdtem el nézni a neten a ragasztóipar isteneit. És nem kevés keresés után jutottam el a 3M céghez, és azon találtam magam hogy telefonon beszélek a szakértőjükkel, és olvasom a véleményüket.
Ipari Ragasztó technológia. Ipari. Általában a ragasztó erősebbé válik, mint maga a ragasztandó anyag!

ÉS EZ LESZ A KULCS GYEREKEK!
Holnap irány Fót, és felmarni a cuccot, és akkor immár másodjára jelentem ki: "ha meglesz, akkor onnantól nincs megállás" !

NapiPunk:

A Steampunk Mindent Látó szeme! 
Egyedi próba alkotás.



5 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz az új medálod :) !
    Szabad megkérdezni, hogy honnan szerzed be az alapanyagokat, vagy az üzleti titok :) ?

    VálaszTörlés
  2. Wow! Zseniális!!*.* Gyönyörű!!♥♥

    VálaszTörlés
  3. az a szemüveg a műhelyedben :D nekem az tetszik a legjobban XD Hajrá!Csak így tovább!:D

    VálaszTörlés
  4. P-Blither :
    Köszönöm a dicséretet :)
    Hááááááááát...üzleti titok hogy az apum órás? xD De persze azért az sem minden, én folyamatosan kopogtatok minden szembejövő órásnál hulladékért nagy bociszemekkel h "fiatal pályakezdő ékszerész vagyok és..." xD
    Amúgy érdemes az ecseri vagy a pecsai piacon nézelődni, a kikukázott óra az igazi érték :D

    Alice:
    <3 <3 <3

    Deliah:
    Hamarosan a szemcsi lesz a főtéma a blogon, fasza fotográfiákkal x333

    VálaszTörlés